duminică, 5 septembrie 2010

Leapsa...

Preluata de la Ligia Oprea.
Trebuie să scrii în 3 fraze ce a însemnat vara asta pentru tine.
Apoi mai scrii vreo 3 fraze despre vara trecuta...
Și apoi închei cu o concluzie...comparativă sau...ce-o fi...:)


Vara asta pt mn nu a insemnat ce sti ce cu exceptia la 2-3 chesti : - Vara asta am iubit si inca   iubesc                                                                                                                                     
                                                                                                                                                         - Vara asta mi'am facut ceva prieteni                                                    
                                                                                                                                                          - Vara asta am trait'o destul de tare 



Vara trecuta na'm facut nimic am stat si am jucat wow si am baut cola a da am fost la amara si in tabara :| so this is all

Concluzie : Hmm iubesc !!!



      

Un comentariu: