sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Ruga pentru Parinti.

 

Enigmatici si cuminti
Terminandu-si rostul lor
Langa noi se sting si mor,
Dragi nostri, dragi parinti
Cheama-i Doamne inapoi
Ca si asa-au dus-o prost.
Si fa-i tineri cum au fost...
Fa-i mai tineri decat noi.
Si fa-i tineri cum au fost
Fa-i mai tineri decat noi.
Pentru cei ce ne-au facut
Da un nor din da ceva
Sa-i mai poti intarzia
Sa o ia de la-nceput...
Au platit cu viata lor,
Ale fiilor erori.
Doamne fa-i nemuritori,
Pe parintii care mor.
Doamne fa-i nemuritori,
Pe parintii care mor.
Ia priviti-i cum se duc,
Ia priviti-i cum se sting,
Lumanari in cuib de fum
Parca tac si parca mint
Plini de boli si suferinti,
Ne intoarcem in pamant.
Cat mai suntem, cat mai sunt,
Mangaiatii pe parinti.
Cat mai suntem, cat mai sunt,
Mangaiatii pe parinti.
E pamantul tot mai greu,
Despartirea-i tot mai grea...
Sarut mana, tatal meu,
Sarut mana, mama mea.
Dar de ce priviti asa?
Fata mea si fiul meu.
Eu sunt cel ce va urma,
Dragii mei ma duc si eu.
Eu sunt cel ce va urma,
Dragii mei ma duc si eu.
Sarut mana, tatal meu,
Sarut mana, mama mea.
Ramas-bun baiatul meu,
Ramas-bun fetita mea.
Tatal meu-baiatul meu,
Mama mea- fetïta mea.

2 comentarii:

  1. "Cat mai suntem, cat mai sunt,
    Mangaiatii pe parinti."

    voiam sa zic ca imi da o lacrima`n coltul ochiului la melodia asta,dar de unde,ca`s mai multe.merita.

    RăspundețiȘtergere